Monday, January 7, 2008

MY ALBUM’S UPDATE!!


Ok guys! Kepada yang berminat untuk memiliki album saya yang berjudul Danny F. Malinggi, informasi yang terkini yang boleh saya berikan ialah pada masa ini, anda boleh mendapatkan album saya di kedai-kedai CD/Kaset seperti yang berikut:

1. Ligo Music Centre di Center Point K.K, Survey Penampang, Inanam dan CKS Donggongon.
2. Opt-Disc, Asia City, K.Kinabalu.

Selain itu anda juga boleh membeli album tersebut melalui laman web Kadus Entertainment di http://www.kadusmusic.com/ dengan menghubungi Mr. Gogds, Mr Mark (Kadus) dan Ms. Davelynne S. Rampas (Sumandak) untuk memesan album tersebut. Bagi peminat-peminat yang jauh daripada Kota Kinabalu seperti mereka yang berada di Semenanjung Malaysia, boleh juga membelinya melalui Kadus Entertainment (KE). Pihak KE akan membuat penghantaran melalui pos.

Harga seunit CD dipasaran ialah RM19.90. Bagi yang membeli secara penghantaran pos, kos penghantaran akan dimasukkan ke dalam harga seunit CD. Kos penghantaran melalui pos express/laju buat masa ini belum dapat ditentukan. Sila hubungi pihak Kadus Entertaiment untuk mengesahkannya.

Ok semua! I hope dengan informasi ini, akan memudahkan kamu semua untuk mendapatkan album ini!

Thanks again for supporting my album, pls support our local Sabahan artist dengan membeli yang original ok!

4 comments:

defoo said...

congrats Danny!! u totally deserve it ;) i will get ur CD

Danny F. Malinggi said...

Thanks defoo!!

erizabesu said...

Cool! Would like to have a copy of it, too.
('',)

Danny F. Malinggi said...

sara, ada jual album sia sana Opt-Disc Asia City and Ligo Music Centre sana CKS Donggongon and Servay Penampang. Thanks for ur support!