Thursday, January 8, 2009

HAPPY NEW YEAR 2009

Macam inda rasa tahun 2008 sudah pun berlalu kan, sekarang tahun 2009 sudah! Mesti kamurang semua enjoy celebrate kamurang punya new year eve kan! Well sia rasa masih buli wish Happy new year sama kamurang semua baini kan! hehe!

For me, tahun 2008 telah banyak merubah hidup sia. Banyak perkara suka dan duka berlaku sama sia. Walau pun ada suka dan ada duka, semuanya akan dijadikan kenangan yang terindah dan yang duka itu sebagai satu pengajaran dan teladan. Untuk 2009 ini sia blum tau lagi apa yang akan sia hadapi, kadang-kadang mcm takut pula sia mo pikir apa yang bakal berlaku pada tahun ini. But surely, kita semua pasti mahu yang terbaik untuk diri kita. Sia harap tahun ini adalah tahun yang bertuah dan dimurahkan rezeki untuk kita semua. Semoga panjang umur, sentiasa sihat dan bahagia bersama orang yang tersayang.

Sememangnya tahun 2008 adalah tahun yang paling mencabar dan penuh dugaan untuk sia sendiri. Apa yang sia boleh buat ialah bersabar dan ingat pada Tuhan. Oleh itu sekali lagi sia ingin mengucapkan:

“HAPPY NEW YEAR 2009 AND MAY GOD BLESS US ALL”

No comments: